BBalint | 13 | 0 | 0 | |
---|---|---|---|---|
fokiz | 0 | 3 | 7 | |
HuNs_NoT_dEaD | 25 | 0 | 22 | |
marci5 | 22 | 0 | 0 | |
PaperDog | 26 | 18 | 20 | |
Paperdog | 26 | 18 | 20 | |
Pillecuki | 0 | 0 | 22 |
Age of Empires III Hungarian fansite :: Fórumok :: Age of Empires III :: Általános vélemények |
Hibák az Age of Empires-ben | << Előző téma | Következő téma >> |
Oldal: 1 2 3 4 [5] 6 | |
Moderátorok: kapor, (-HUN-)öcsi, Curby
|
Szerző | Üzenet | ||
Frank |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3850
Üzenetek: 49 |
úrja felraktam, de még most se jó | ||
Vissza az elejére |
|
||
[=HMD=] Eru |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #2533
Üzenetek: 416 |
Én azt tudom javasolni,hogy inkább vedd meg eredetibe vagy fényképezd le a hibát,talán jobban megértem(megértjük) mit akasrz mondani. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Aranyosgangstar |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3121
Üzenetek: 252 |
eredetije van. | ||
Vissza az elejére |
|
||
[=HMD=] Eru |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #2533
Üzenetek: 416 |
Nem multit támogatott?Ajj. Akkor a delet,insert fölötti prt scr sysrq gonbot nyomd meg amikor előtted van és a screenshotokban megtalálod,utána válasz az új téma mellett és csatold a féjlt,megnézzük mit tehetünk. Off:Hamachira is szívesen várunk. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Frank |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3850
Üzenetek: 49 |
Kép: http://kepfeltoltes.hu/thumb/090321/aoe3hiba_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | ||
Vissza az elejére |
|
||
Frank |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3850
Üzenetek: 49 |
ez a főmenü | ||
Vissza az elejére |
|
||
[=HMD=] Eru |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #2533
Üzenetek: 416 |
Ez rémes,nekem ilyen még soha nem volt. Így nem tudsz vele játszani?Vagy nem tudsz a boltban reklamálni érte? |
||
Vissza az elejére |
|
||
Frank |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3850
Üzenetek: 49 |
de az a fura, hogy a leptopomon meg műxik rendesen, nincs vele semmi baj. | ||
Vissza az elejére |
|
||
Frank |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3850
Üzenetek: 49 |
amúgy nekem fent van egy spyware doctor nevű progi, ami a telepítés után rákérdez valamire. | ||
Vissza az elejére |
|
||
Frank |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3850
Üzenetek: 49 |
h érték hozzáadása: DxIIRegexe majd újraindítás után: érték törlése: DxIIRegexe |
||
Vissza az elejére |
|
||
Hiro |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3403
Üzenetek: 17 |
Megmondjam mi a baj? Rakj fel a videó kártyához egy frissebb drivert,telepitsd fel ujra a gémet és jó lesz. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Frank |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3850
Üzenetek: 49 |
megvan oldva a probléma. nem volt kibékülve a játék az "új"(valójában már annyira nem) Ati Radeon 4850-es videokártyámmal. de felraktam az 1.12-es patchet és mostmár műxik | ||
Vissza az elejére |
|
||
Dávid Király |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3388
Üzenetek: 21 |
Hogy hiba? Nem tudom, csak annyit, hogy Bigolee-vel tegnapelött képtelen voltam játszani, mertt akármit csináltam ugrált a kép (térképen) és így lehetetlenné tette ez a játékot.. Újrahost, és megint, és megint, de nem változott a dolog, még akkor sem mikor nem én hostoltam.. Ez most nálam volt valami zűr a gépen, vagy AoE-hiba??? |
||
Vissza az elejére |
|
||
Puggala |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #2303
Üzenetek: 1 |
Szevasztok kicsik és nagyok! Nem vagyok egy nagy játékos, és korábban nem is szoktam játszani PC-n de az utóbbi időben vérszemet kaptam. A játék több, mint egy éve meg van... Egy észrevételem volna, melyet talán orvosolnia kéne a fejlesztő csapatnak. Talán el lehet valahogy juttatni hozzájuk. Ugyanis, más RTS (Real Time Strategics) játékoknál a nyersanyag begyűjtők oda-vissza ingáznak a forrás és a központ között. Ami szerintem logikus, hiszen ha a húst tárolni kell. Nem a leölés helyszínén a bozótba (földbe) rejteni. Ez + idő, ami közelebb áll a valósághoz. Ezért a bányákhoz, erdőhöz, vadállatokhoz... közel építeni kell tároló/feldolgozó üzemet, hogy felgyorsuljon a begyűjtés, és ezek az üzemek felszorozzák (feldolgozás értéke, + feldolgozási folyamat, pl malom, pékség, sörfőzést, hústatrtósítást lehetne kátyákban fejlesztésként kérni begyűjtött x nyersanyag után...) a beszállított nyesanyagot. Pl az ércbányához, kovácsműhely, majd kohó é spéci öntöde... Erről kivel lehetne érdemben elmélkedni a fejelesztéssel? lehet, hogy nem oldható meg petchel, de talán egy újabb AoE IV. -be már beleépíthetik... csak egy kósza de talán konstruktív ötlet. üdv |
||
Vissza az elejére |
|
||
Benzin_ |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #761
Üzenetek: 27 |
sztem direkt butították le a játékot ezzel, hogy szegény játékosnak már könnyebb legyen és ne legyen annyi noob ugyanis az előző részekben mindig volt épület ahova be kellett vinni a nyersit |
||
Vissza az elejére |
|
||
Curby |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #1
Üzenetek: 656 |
Szerintem nem rossz ez, hogy nem kell visszamenni egy épületig a cuccal. Gondold el, ha minden parasztnak vissza kell mennie valahova akkor ugyanilyen nyersanyag gyűjtési tempóhoz 2x 3x annyi parasztra van szükség. Jelenleg így is 100 paraszt amit max legyárthatnak. Az összes pályát át kellene építeni, sokkal több bányának és más helyen kellene lennie, mert lesz gyalog útvonal is. Nem beszélve az egységek áráról, mert ha kevesebb adott idő alatt a nyersanyag akkor azt is változtatni kell. Közelebb állna a valósághoz: Hát szerintem nem szimulátort akartak készíteni. Nincs semmi baj ezzel a nyersanyag gyűjtési módszerrel. DE annyit lehetne, hogy ne tudj bányászni csak a TC-dtől X sugárban lévő bányákból. Tehát ne legyen az, hogy 1 paraszt elgyalogol a pálya másik felébe és ott bányászik. Ha elfogy a cucc a bányából akkor kénytelen legyél arrébb költözni egy TC-vel. Sajna ez is felveti a pálya átrendezés kérdését, mert így számítva a sok 2. koros elhúzódó játékokra csak egy TC-d van sokáig, tehát sugárban több nyersanyagnak kellene lennie. Szóval azt mondom, hogy ez nem hiba inkább kijavították ezt a marhaságot, hogy be kell vinni épületbe a cuccot. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Ballbeat |
|
||
ballbeat {WARN} Regisztrált tag #40
Üzenetek: 312 |
Szerintem sem baj ez, főleg azért mert az előző részekben mindig torlódtak a parasztok a depó bejáratánál, mert egyszerre egy ment be s adta le a cuccot, a többi meg kint unatkozott... ez így tökéletes ahogy van, így másra van helyezve a hangsúly (egység irányítás, micro, stb) off: Priby, megszűnt az IGZ? | ||
Vissza az elejére |
|
||
dezső |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #1732
Üzenetek: 142 |
Curby írta ... Szerintem nem rossz ez, hogy nem kell visszamenni egy épületig a cuccal. Gondold el, ha minden parasztnak vissza kell mennie valahova akkor ugyanilyen nyersanyag gyűjtési tempóhoz 2x 3x annyi parasztra van szükség. Jelenleg így is 100 paraszt amit max legyárthatnak. Az összes pályát át kellene építeni, sokkal több bányának és más helyen kellene lennie, mert lesz gyalog útvonal is. Nem beszélve az egységek áráról, mert ha kevesebb adott idő alatt a nyersanyag akkor azt is változtatni kell. Közelebb állna a valósághoz: Hát szerintem nem szimulátort akartak készíteni. Nincs semmi baj ezzel a nyersanyag gyűjtési módszerrel. DE annyit lehetne, hogy ne tudj bányászni csak a TC-dtől X sugárban lévő bányákból. Tehát ne legyen az, hogy 1 paraszt elgyalogol a pálya másik felébe és ott bányászik. Ha elfogy a cucc a bányából akkor kénytelen legyél arrébb költözni egy TC-vel. annyira kijavitották, hogy halo3-ban már csak egy raktár kell és hordja bele a komp a ládát mint egy szorgos méhecske. amikor megnéztem csak ültem döbbenten, hogy ezért a szarért hagyták ott az aoe3-at. |
||
Vissza az elejére |
|
||
ganges |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #2403
Üzenetek: 21 |
Priby írta ... sztem direkt butították le a játékot ezzel, hogy szegény játékosnak már könnyebb legyen és ne legyen annyi noob ugyanis az előző részekben mindig volt épület ahova be kellett vinni a nyersit ez nem travian hogy malom, pékségmeg ilyesmi, sztem jü ez is. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Benzin_ |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #761
Üzenetek: 27 |
Ballbeat írta ... off: Priby, megszűnt az IGZ? meg, de van helyett Voobly |
||
Vissza az elejére |
|
||
Oldal: 1 2 3 4 [5] 6 | |
|